Breaking News
Humanitarna akcija – “PINK DAY pomaže ugroženim obiteljima”
Anita Dujić zablistala s prekrasnim detaljima za kosu iz nove kolekcije
Zrinka Cvitešić zvijezda nove kampanje Matije Vuice Krhkoća i finoća kao obilježja nove kolekcije Matije Vuice
Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA
Blagdansko druženje Wall.hr-a okupilo brojne poznate
Novosti osnivacice leanin hrvatska ida pandur ivana grbavac jelena mijailovic sarah josipovic i nada kaurin
Uz Super žene lansiran LeanIn Hrvatska

Sinoć je u zagrebačkoj galeriji Velvet održano lansiranje hrvatskog ogranka LeanIn platforme koja se zalaže za jednake uloge žena i muškaraca u svim segmentima društva te poticanje žena da se ohrabre i istupe u različitim situacijama.

Na predstavljanju ovog globalnog pokreta koji je pokrenula Sheryl Sandberg, direktorica operacija Facebooka, okupile su se mnoge „super žene“ Hrvatske koje su izmijenile svoja iskustva i prepreke koje su morale savladati da bi došle do svojih pozicija i održale se na njima te bile uspješne u modernim i tradicionalnim ulogama žene u suvremenom hrvatskom društvu.

 

Pet mladih poslovnih žena – Ida Pandur, vlasnica digitalne agencije Grey Entourage, Ivana Grbavac, savjetnica za razvoj proizvoda u Googleu,  Jelena Mijailović, voditeljica odjela strategije u Publicisu, Nada Kaurin, brand managerica za Delimano i Sarah Josipović, vlasnica marketinške agencije odlučile su pokrenuti ogranak LeanIn platforme u Hrvatskoj.  Motivirane knjigom Sheryl Sandberg, u kojoj ona govori o problemima uspješnih žena i što žene trebaju napraviti da promjene predrasude i sruše stereotipe, kroz brojne buduće aktivnosti LeanIn Hrvatska nositi će se s ovom problematikom i pokušati će motivirati, inspirirati, poticati i ohrabriti druge žene, ali i mijenjati trenutno stanje i statistiku koja je poražavajuća te im ukazati da imaju izbor i da mogu biti sve što žele jer nigdje nije zapisano da ne smiju sanjati velike snove.

 

U zanimljivom panelu pod nazivom “Super žena – mit ili stvarnost” koji je vodila Iva Šulentić, sudjelovale su Aleksandra Kolarić, komunikacijska savjetnica; Irena Jolić Šimović, članica Uprave Hrvatskog Telekoma; prof. Meri Veselić, psihoterapeutkinja i mlada poduzetnica Elizabeta Novaković. Govorilo se o tome s kojim se sve preprekama žene bore unutar velikih poslovnih organizacija i svojih poduzetničkih pothvata, o balansu privatnog i poslovnog života te izazovu održavanja jednog i drugog na istoj razini.

 

Zaključak događanja bio je da definicija „super žene“  ne postoji, ali da „super žene“ zaista postoje. Među njih 70-ak, koliko ih se sinoć okupilo u Velvet galeriji,  bile su mnoge predsjednice uprava, uspješne direktorice, top-menadžerice, profesorice, urednice i poduzetnice. Cilj okupljenih žena je promjena statusa žena u Hrvatskoj i to kroz početno iako male, nikako nebitne akcije u svojim privatnim i poslovnim domenama.

 

Prezentirani su rezultati kratke ankete o uspješnoj poslovnoj osobi na visokoj poziciji, koja ima dvoje djece i završila je školovanje u inozemstvu (jedna osoba nazvana je Ivan, a druga Ivana). Pokazalo se kako je percepcija te osobe potpuno drugačija kada ispitanici misle da govorimo o ženi, a ne o muškarcu. Većina misli da Ivana uglavnom ne kuha, ima pomoć oko djece od osobe koja nije njen partner, da je razvedena ili da se nije ni udala, a opisuju je kao preambicioznu radoholičarku i prezaposlenu karijeristicu, dok s druge strane Ivana većina smatra sretno oženjenim te je opisan kao uspješan, zgodan, vrijedan i pametan muškarac. Većina bi voljela da im je Ivan šef, da rade s njim, ali i da im je privatno prijatelj, što s Ivanom u većoj mjeri nije bio slučaj.

Diskutirano je o sljedećim pomalo zastrašujućim činjenicama:

–      Žene društvo označava kao slabiji spol, kao nježniji spol

–      Žene su po prirodi takve da umanjuju svoj uspjeh i neugodno im je o njemu govoriti, dok ga muškarci naglašavaju i spremniji su zahtijevati adekvatnu (financijsku) nagradu

–      Muškarce se na poslu promovira na temelju potencijala, a žene na temelju već postignutih uspjeha

–      Zbog društveno nametnutih pravila žene prihvaćaju predrasudu da ako žele biti dobre majke, ne mogu biti i uspješne poslovne žene, pa se mnoge iz straha odriču karijere ili se odriču majčinstva

–      Ambicioznost ima negativne konotacije kod žena, dok je kod muškaraca poželjna osobina

–      Muškarci smatraju da su sami zaslužni za svoje uspjehe, dok žene često odgovaraju da je to zasluga timskog rada ili svoj uspjeh pripisuju sreći

–      Istraživanja pokazuju da 36 % muškaraca cilja na izvršne pozicije za razliku od samo 18% žena

–      Među Fortune 500 kompanijama samo je 4% žena u samom vrhu piramide

–      Žene u Hrvatskoj zarađuju 10,6% manje nego muškarci na istim pozicijama

–      U Hrvatskoj žene u sudstvu kao profesiji imaju većinu (preko 70%), ali muškarci imaju većinu na najvišim instancama suda – Vrhovni i Ustavni.

–      Samo 15% žena u Hrvatskoj su danas vlasnice nekretnina.

 

Sve navedeno pokazuje da su pred ženama ne samo društveno nametnute predrasude, već ono važnije: osobne interne prepreke poput straha, nesigurnosti te nemanja samopouzdanja i samopoštovanja, a što treba mijenjati.

 

Osnivačice LeanIn ogranka u Hrvatskoj vjeruju da otvaranjem ovih tema kroz medije ili u krugovima žena koje imaju mogućnosti donijeti male promjene u okviru svojih organizacija ili okruženja, korak po korak mogu mijenjati statistiku u ravnopravnijem pravcu te pozivaju sve žene koje vjeruju u ovu ideju da se priključe ovoj ideji preko platforme http://leanincircles.org/circle/leanincroatia te preko FB grupe Lean in Croatia.

Related Post

Comments Closed




Teme
Želiš postati dio tima?
U potrazi smo za entuzijastima i modno osvještenim blogerima.
Imaš smisla za pisanje i/ili fotografiju, a nemaš gdje objaviti svoje uratke?
Javi nam se!
Info
Matija Kadojić, voditelj projekta

mob: 091/526-1717 ili kontakt porukom
Powered by Spybot
Najave
When it comes to duplicate Piaget stone watches, this particular Piaget Spot light is really a talked about a few. The Piaget Spot light view uses Switzerland Quartz movements passing on an excellent performance. Additionally, this wrist watch is produced making use of sound strong stainless along with top quality precious stone straps. In addition, the particular dial is actually ornamented with numerous uric acid. An added diamond frame is really a very good further ornament because of this watch helping determine the overall look. But, the watch is likewise built with fake richard mille amethyst amazingly making it the begining resistant. If you're thinking of purchasing the most effective stone watches for women, this really is high time you set this specific enjoy for your series. That is more than a observe; it's really a affirmation jewelry piece, also it would likely look really good upon any women's arm.