Breaking News
Humanitarna akcija – “PINK DAY pomaže ugroženim obiteljima”
Anita Dujić zablistala s prekrasnim detaljima za kosu iz nove kolekcije
Zrinka Cvitešić zvijezda nove kampanje Matije Vuice Krhkoća i finoća kao obilježja nove kolekcije Matije Vuice
Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA
Blagdansko druženje Wall.hr-a okupilo brojne poznate
Događanja DFWZ
Dreft Fashion Week Zagreb održao prvu virtualnu press konferenciju

ZAGREPČANI OPREZ!!! FACEHUNTER VAS VREBA!!!
U utorak u VIP dvorani Gold Class Cinestara u Arena Centru održana je 1. virtualna press
konferencija nadolazećeg Dreft Fashion Weeka Zagreb, koji će se održati od 19. – 21. svibnja
u zagrebačkom Hypo Centru.

Cjelokupnu press konferenciju vodila je sa velikog platna direktorica DFWZ-a Sarah Josipović,
dok su novinari uživali zavaljeni u ugodnim foteljema VIP dvorane.
Predstavljena je ovogodišnja kampanja DFWZ-a pod nazivom „Be good. Feel good. Dress
good“. Predstavljena kampanja zrači pozitivom i „movingu“, te prikazuje modu kao bolji,
veseliji i pozitivniji dio života, a slogan kampanje objašnjava kako je moda stil života, način
izražavanja stavova, slanja poruka i ostavljanja dojma. Svi se trebaju osjećati ugodno u svojoj
koži, kao i u onome što nose. Ujedno je premijerno prikazan video spot kampanje, a zaštitna
lica kampanje Jana Opačić (Midiken), Mia Matić (Talia) i Anja Kukolja (Atomic Models)
oživjela su samu kampanju uz mini foto session.

direktorica DFWZ-a Sarah Josipović

direktorica DFWZ-a Sarah Josipović

Predstavljeni su domaći i strani dizajneri koji će prikazati svoje kolekcije na DFWZ-u. Od
domaćih dizajnera tu su Ivana Popović, Toni Rico, Martina Sporiš, Ana Kujundžić, Ines Zrnc
Gregorina, Natalija Smogor, Kristina Burja, Sanja Jakupec (Mustre), Ivan Midžić, Artiđana by
Ana Ćavar i pobjednica pret-a-design natječaja Aba Tomičić, a od stranih: Falguni & Shane
Peacock, Jean Pierre Braganza, Felder&Felder, Maria Escote, Aminaka Wilmont, Fyodor
Golan, Carlos Diez, Louis de Gamma i The Rodnick band.

Ovogodišnji Dreft Fashion Week Zagrebu znaku je noviteta poput QR koda koji korisnicima
smart-telefona oživljava vizuale DFWZ-a, i besplatne iPhone aplikacije sa svim podacima o
kampanji, dizajnerima, slikama revija, događanjima, tajnama backstagea i svim ostalim
bitnim informacijama. A kako je DFWZ ekskluzivan događaj za koji se uvijek traži karta više,
svi ljubitelji mode, koji ne mogu nazočiti događaju, bit će u prilici da iz svojih domova prate
sve revije putem live streama na internetu.

DFWZ

DFWZ

Modno osviješteni Zagrepčani, i svi oni koji se tako osjećaju, moraju biti na oprezu za vrijeme
trajanja Dreft Fashion Weeka Zagreb, s obzirom da je specijalni gost DFWZ-a Yvan Rodick,
aka FACEHUNTER, pokretač street style modnog bloga i najpoznatiji modni bloger na svijetu.
Svjetsku slavu stekao je putem svog modnog bloga na kojemu je fotografirao osobe koje su,
prema njegovom mišljenju, odlično modno usklađene, ali je pisao i o modi općenito. Zapise
sa svog planetarno popularnog bloga pretočio je u seriju knjiga koje su preko noći postali
ultimativni bestselleri. Facehunter će održati „Bloger seminar“ namijenjen modnim
blogerima u Hrvatskoj i regiji, a posebna poslastica bit će premijerno predstavljanje njegove
posljednje knjige, i to ekskluzivno na Dreft Fashion Weeku Zagreb. Tko zna, možda inspiraciju
za novu knjigu pronađe upravo na Zagrebačkim ulicama.

Uz to, za vrijeme trajanja DFWZ-a će se održavati zanimljiv događaj „moda sa šlagom“,
kombinacija kave i shoppinga u sklopu koje će se u caffe barovima unutar Hypo centra
predstavljati i prodavati kreacije hrvatskih dizajnera.

Dreft je odabrao dvije hrvatske dizajnerice, Martinu Sporiš i prošlogodišnju pobjednicu
natječaja „Pret-a-design“, Jelenu Aleksić za izradu Capsulle kolekcije inspirirane Dreftom
kako bi ih nagradio za prošlogodišnji uspjeh i potaknuo njihov daljnji rad. Ova kolekcija će se
nalaziti u VIP Loungeu Drefta u Hypo Centru.

DFWZ Lounge ugostiti će i British Fashion Shop gdje će uzvanici moći kupiti kreacije iz
tekućih kolekcija britanskih dizajnera koji sudjeluju ove godine na DFWZ-u.
Nakon virtualnog druženja sa direktoricom Dreft Fashion Weeka Zagreb, neformalno
druženje novinara, dizajnera i manekenki nastavilo se u predvorju Gold Class Cinestara.

Tag

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*





Teme
Želiš postati dio tima?
U potrazi smo za entuzijastima i modno osvještenim blogerima.
Imaš smisla za pisanje i/ili fotografiju, a nemaš gdje objaviti svoje uratke?
Javi nam se!
Info
Matija Kadojić, voditelj projekta

mob: 091/526-1717 ili kontakt porukom
Powered by Spybot
Najave
When it comes to duplicate Piaget stone watches, this particular Piaget Spot light is really a talked about a few. The Piaget Spot light view uses Switzerland Quartz movements passing on an excellent performance. Additionally, this wrist watch is produced making use of sound strong stainless along with top quality precious stone straps. In addition, the particular dial is actually ornamented with numerous uric acid. An added diamond frame is really a very good further ornament because of this watch helping determine the overall look. But, the watch is likewise built with fake richard mille amethyst amazingly making it the begining resistant. If you're thinking of purchasing the most effective stone watches for women, this really is high time you set this specific enjoy for your series. That is more than a observe; it's really a affirmation jewelry piece, also it would likely look really good upon any women's arm.