Breaking News
Humanitarna akcija – “PINK DAY pomaže ugroženim obiteljima”
Anita Dujić zablistala s prekrasnim detaljima za kosu iz nove kolekcije
Zrinka Cvitešić zvijezda nove kampanje Matije Vuice Krhkoća i finoća kao obilježja nove kolekcije Matije Vuice
Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA
Blagdansko druženje Wall.hr-a okupilo brojne poznate
Dizajneri larie
Tamara Garbajs u modnoj priči Marine Lacković Larie

Jedna od najpopularnijih hrvatskih dizajnerica Marina Lacković za brand Larie predstavlja svoju 6. kolekciju koju smo s razlogom jedva dočekali – i zaljubili se u nju samim pogledom na novu kampanju!

Marina je, po običaju, cijelu kolekciju kreirala iz najfinijih materijala kao što su čista svila, lan i pamuk koji i ovoga puta garantiraju posebnost, kvalitetu i primijećenost. Iako je uvijek ispred svog vremena, svoju inspiraciju crpi iz prošlih stoljeća pa je tako i ovoga puta svoje kreacije stvarala prema stilu koji je obilježio prijelazno razdoblje iz 19. u 20. stoljeće.

 

Dizajnerica je u kolekciju unjela kolorit, dezene, nezaobilaznu čipku i romantiku koja krasi i definira svaku Larie kolekciju. Uz kolorit, javljaju se i prugice u modernim verzijama odijela koje podsjećaju na mornaricu s početka 20. stoljeća.

 

Osim koloritom, gdje prevladavaju lila, plava, crvena, smeđa, bijela i zelena u raznim romantičnim dezenima, dizajnerica se poigrala i modelima – haljine kreirane od 7 metara čiste svile, haljine “x” kroja napravljene od volana “punog kruga” te nezaobilazna odijela, sada su već dobro poznata ženstvena Larie poslastica. Maštoviti blejzeri, kaputići i ogrtači čine ovu kolekciju potpuno drugačijom, dok je rubne čipke povezuju iz modela u model.

 

Nakon samostalne revije na Fashion Weeku Zagreb/Cro a Porteru, koja će se održati u ovu subotu, Marina putuje u Salzburg gdje će u suradnji s Polygon Concept Storeom 10. prosinca predstaviti kolekciju na Mavisto Amadeus Horseindoors Worldcupu.

 

Svakom kolekcijom i kampanjom, Marina postavlja ljestvicu više pa je tako ovoga puta odlučila snimiti kampanju na dvjema lokacijama s dva modela. U duhu inspiracije i Marininog stvaralaštva, prvi dio kampanje snimljen je nedaleko od Zagreba, na planini Kalnik u srednjovjekovnoj gradini Mali Kalnik, uz pomoć protagonistice mlade Gordane Dude. Drugi dio kampanje snimljen je u poznatoj gradskoj kavani Johan Franck s glumicom Tamarom Garbajs koja je Marinina muza te zaštitno lice.

 

Za oba snimanja zadužen je bio tim kojeg čine Karmen Poznić za fotografiju, MUA Nina by Nikolina Bobinac za šminku i kosu te Matea Makelja i Nikolina Lacković Mandić kao asistentice.

Related Post

Comments Closed




Teme
Želiš postati dio tima?
U potrazi smo za entuzijastima i modno osvještenim blogerima.
Imaš smisla za pisanje i/ili fotografiju, a nemaš gdje objaviti svoje uratke?
Javi nam se!
Info
Matija Kadojić, voditelj projekta

mob: 091/526-1717 ili kontakt porukom
Powered by Spybot
Najave
When it comes to duplicate Piaget stone watches, this particular Piaget Spot light is really a talked about a few. The Piaget Spot light view uses Switzerland Quartz movements passing on an excellent performance. Additionally, this wrist watch is produced making use of sound strong stainless along with top quality precious stone straps. In addition, the particular dial is actually ornamented with numerous uric acid. An added diamond frame is really a very good further ornament because of this watch helping determine the overall look. But, the watch is likewise built with fake richard mille amethyst amazingly making it the begining resistant. If you're thinking of purchasing the most effective stone watches for women, this really is high time you set this specific enjoy for your series. That is more than a observe; it's really a affirmation jewelry piece, also it would likely look really good upon any women's arm.