Breaking News
Humanitarna akcija – “PINK DAY pomaže ugroženim obiteljima”
Anita Dujić zablistala s prekrasnim detaljima za kosu iz nove kolekcije
Zrinka Cvitešić zvijezda nove kampanje Matije Vuice Krhkoća i finoća kao obilježja nove kolekcije Matije Vuice
Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA
Blagdansko druženje Wall.hr-a okupilo brojne poznate
Prehrana 5 na dan
Počela kampanja 5 na dan

Istraživanjima je utvrđeno da od preporučenih 600 grama voća i povrća dnevno, građani Hrvatske konzumiraju svega 350 g., stoga je i ove godine započela kampanja u kojoj se, kroz povoljne cijene i gratis namirnice, potiče ljude na veću konzumaciju voća i povrća.

13. siječanj 2011. – „5 A DAY“ međunarodna je inicijativa pokrenuta u svim većim državama svijeta (SAD, UK, Austrija, Norveška, Finska, Nizozemska ..itd) kojom se ističe važnost dnevne konzumacije voća i povrća, a provodi se kroz mjesece u kojima opada konzumacija te kategorije namirnica. Kampanja slijedi upute Svjetske zdravstvene organizacije i potiče konzumaciju 5 porcija voća i povrća svakog dana, čime se utječe na opće zdravlje organizma te smanjenje rizika od težih bolesti; srčanih, bolesti krvnih žila, dijabetesa i ostalih kroničnih stanja i nekih karcinoma.

U Hrvatskoj je utvrđeno istraživanjima kako se jede premalo voća i povrća te od preporučenih 600 grama voća i povrća dnevno, konzumira se svega 350 grama. Agencija GFK objavila je istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije prema kojem su Hrvati deveta najdeblja nacija u svijetu, a čak 90% građana ne bave se dovoljno fizičkom aktivnošću (najmanje 150 minuta tjedno) i ne unose dovoljno voća/povrća u prehranu (najmanje 5 obroka u danu).

Prilagođenu kampanju »5 na dan« na području Hrvatske svake godine provodi trgovački centar Mercator koji kroz 6 tjedana za redom, počevši od ovog vikenda, voće i povrće nudi po povoljnim cijenama te uz njihovu kupnju daje GRATIS količinu voća ili povrća ovisno o boji. Naime, inicijativa »5 na dan« dijeli voće i povrće prema bojama i učinkovitosti na organizam pa tako plavo-ljubičasto voće štiti mokraćne organe, čuva pamćenje, usporava starenje, zeleno čuva vid te jača kosti i zube, bijelo štiti srce, žuto-narančasto jača imunološki sustav, dok crveno voće smanjuje rizik od više vrsta raka.

Kampanja „5 na dan“ provodi se kroz siječanj i veljaču, mjesece kada je konzumacija voća i povrća najniža, a zdravstvene institucije i organizacije koje su uključene u kampanju putem svojih web stranica i drugih kanala daju savjete i sugestije kako i na koji način omogućiti „5 na dan“ najširem stanovništvu posebno u kontekstu budžeta. Stoga će se u navedenom periodu za kupovinu ovih namirnica u Mercatoru dobivati dodatne gratis količine voća ili povrća, a u svim većim centrima subotom ujutro biti će prisutni nutricionisti koji će građanima davati savjete o zdravoj prehrani uz kulinarske programe i degustacije zdravih koktela te poslastica od voća i povrća.

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*





Teme
Želiš postati dio tima?
U potrazi smo za entuzijastima i modno osvještenim blogerima.
Imaš smisla za pisanje i/ili fotografiju, a nemaš gdje objaviti svoje uratke?
Javi nam se!
Info
Matija Kadojić, voditelj projekta

mob: 091/526-1717 ili kontakt porukom
Powered by Spybot
Najave