Breaking News
Humanitarna akcija – “PINK DAY pomaže ugroženim obiteljima”
Anita Dujić zablistala s prekrasnim detaljima za kosu iz nove kolekcije
Zrinka Cvitešić zvijezda nove kampanje Matije Vuice Krhkoća i finoća kao obilježja nove kolekcije Matije Vuice
Nova kolekcija streetwear branda CHYPKA
Blagdansko druženje Wall.hr-a okupilo brojne poznate
Brand
IVA KARAČIĆ DONOSI NAM SAMOSVJESNE POSLOVNE ŽENE SA STILOM

Zagrebačka dizajnerica Iva Karačić dobro je poznato modno ime među ljubiteljicama asimetrije,
a za sezonu proljeće/ljeto 2013 donosi nam još jednu odličnu kolekciju.
Samozatajna dizajnerica, unatoč činjenici da se nakon revija na Dreft Fashion Weeku u
backstageu doslovno stvori mala vojska obožavateljica koja želi naručiti njene modele pod svaku
cijenu, do sada svoje kolekcije nije predstavljala i putem kampanje.
Iva je tako ovaj put prije DFWZ-a i svoje revije koja će otvoriti posljednji dan zagrebačkog
Fashion Weeka odlučila svima pružiti uvid u svoje ideje za sl. proljeće/ljeto. Na pitanje, što
možemo očekivati od njene nove kolekcije, skromna Iva koja je diplomirala na Tekstilno –
tehnološkom fakultetu i koja je svoj put započela još na studentskim natjecanjima, a kulminirala
osvajanjem Mande za najboljeg dizajnera na Fashion Weeku Zagreb 2008. godine izjavila je:
„Kolekcija se bazira na asimetričnim krojevima kojima se volim poigravati, rotirati ih i
kombinirati na potpuno nepredvidivim mjestima. S jedne strane prevladava totalna asimetrija
dok na drugom kraju modela prevladava jednostavnost kao ravnoteža modnoj priči. Modeli su
razigrani u svojoj voluminoznosti, jer žene vole nositi lepršave modele izrađene od finih
materijala, upravo kao što su i u ovoj kolekciji – svila, viskoza i pamuk. Moja hit boja slijedeće
proljeće/ljeto biti će definitivno plava. Plava kombinirana sivo-plavim uzorkom te koraljno
plavom bojom.„


Iva Karačić ne voli govoriti o imenima svojih kupaca i kroz njih raditi PR. Kaže da su njene žene
dovoljno samosvjesne i svoje da ne trebaju isticati što i čiji potpis nose, samo je bitno da se
dobro i zadovoljno osjećaju u onom što nose i da kroz odjeću potpisuju sebe. Upravo takva je
njena i kampanje, niti pretenciozna niti umjetna već jednostavna i pomalo dokumentaristička.
Prelijepa Rahela Barić, manekenka koja predstavlja upravo sve što Iva smatra ključnim za svoju
marku i zrači jednostavnošću i elegancijom bila je idealan odabir za Ivu. Za make up su zaslužne
Sara Marđetko i Ana Pečanić za Profokus, dok je za frizuru zaslužan Hair doctors academy.

Related Post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*





Teme
Želiš postati dio tima?
U potrazi smo za entuzijastima i modno osvještenim blogerima.
Imaš smisla za pisanje i/ili fotografiju, a nemaš gdje objaviti svoje uratke?
Javi nam se!
Info
Matija Kadojić, voditelj projekta

mob: 091/526-1717 ili kontakt porukom
Powered by Spybot
Najave